Patronat IAB Polska: Antiga, Brzoska, Brański, Michiels i inni na Kongresie Marketing Automation w Warszawie

13.11.2014

Już niespełna dwa tygodnie dzielną nas od największego tego typu wydarzenia w Europie. 25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie event poświęcony Marketing Automation. W tym celu SALESmanago zaprosiło aż 16 prelegentów z przodujących polskich oraz zagranicznych firm branży eCommerce, B2B, B2C i Marketing Automation. 

Swoją wiedzą podzielą się między innymi tacy eksperci jak:

  • Ian Michiels, CEO, Gleanster – czołowy amerykański analityk rynku Marketing Automation
  • Rafał Brzoska –  założyciel i współwłaściciel grupy Integer.pl
  • Michał Brański – Członek Zarządu Wirtualnej Polski, Założyciel portalu o2.pl
  • Piotr Stohnij – Online Communication Manager, Harvard Business Review Polska
  • Grzegorz Błażewicz – CEO Benhauer / SALESmanago Marketing Automation

Oprócz tego wykłady od najlepszych w Polsce specjalistów codziennie wykorzystujących Marketing Automation we Fru.pl, Audioteka, Yves Rocher, Divante, Rainbow Tours, PricewaterhouseCoopers, Harvard Business Review Polska. Nie zabraknie również najnowszych trendów i innowacji związanych z iBeaconami, retargetingiem oraz nowymi modelami w eCommerce.

Dla uczestników Kongresu przygotowano także bezpłatne warsztaty poprowadzone przez Bartłomieja Rozkruta Członka Zarządu Unity Group oraz Krzysztofa Murzyn, Lidera centrum kompetencyjnego eCommerce, poświęcone segmentacji i automatyzacji w platformach eCommerce. Dodatkowo Jacob Ciesielski – szef jednej z największych agencji marketingowych w Ameryce Północnej – InfoCanada poprowadzi specjalny, dwugodzinny warsztat pt. Data Driven Marketing – Influencing Consumer Behaviours to Achieve higher ROI.

Kongres poprowadzi Artur Kurasiński – uznany bloger, mentor i współtwórca Fokus – smarter anatytics.

Szczegółowy program i informacje nt. prelegentów znajdziesz na: http://www.marketingautomationcongress.com/pl/

Organizatorami wydarzenia są: SALESmanago Marketing Automation i Benhauer. Wśród sponsorów znaleźli się: InPost, SMS API, Remintrex, 3S, Focus Telecom.

IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.