Akredytacja DIMAQ: Power of Content Marketing

07.04.2017

Nadchodzi wyjątkowa okazja, by w ciągu dwóch czerwcowych dni uzupełnić swoją wiedzę i zdobyć praktyczne umiejętności – ucząc się od najlepszych praktyków w branży. Stowarzyszenie Content Marketing Polska zaprasza na Power of Content Marketing – to aż 3 różne wydarzenia, którym przyznaliśmy akredytację DIMAQ.

Content Marketing Master Class  (6 czerwca, Warszawa)

Content Marketing Master Class to całodniowe, praktyczne warsztaty tworzenia skutecznych strategii content marketingowych.  Poprowadzą je dwie trenerki z USA – Stephanie Loose i Rebecca Lieb.
Warsztaty będą skupiać się głównie na sprzedażowym celu prowadzenia kampanii content marketingowych. Uczestnicy poznają liczne case studies i najlepsze przykłady dobrych praktyk. Dowiedzą się między innymi:

  • jak stworzyć skuteczną strategię content marketingową, opartą na zdefiniowanych celach biznesowych,
  • jak zaplanować działania i przeprowadzać ich audyty,
  • które wskaźniki (KPI) są najistotniejsze w mierzeniu skuteczności działań,
  • jakie taktyki mają największą siłę oddziaływania i najbardziej angażują odbiorców,
  • w jaki sposób pozyskać user-generated content,
  • jak zintegrować paid i earned media,
  • jak ponownie wykorzystać publikowany wcześniej content,
  • jakie są najnowsze trendy i jak content marketing będzie rozwijać się w przyszłości.

Warsztaty będą prowadzone w języku angielskim i dedykowane są managerom średniego szczebla, odpowiedzialnym za wdrażanie działań content marketingowych. Zgłoszenia i zakupu biletów można dokonać TUTAJ.

UWAGA. Dla członków IAB Polska przewidziano rabat w wysokości 10%. By go otrzymać należy wysłać wiadomość na adres: biuro@contentmarketingpolska.pl, powołując się na członkostwo w IAB Polska.

Power of Content Marketing Conference (7 czerwca, Warszawa)

Z kolei podczas branżowej konferencji Power of Content Marketing, specjaliści, od lat tworzący i wdrażający strategie content marketingowe, podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Konferencja dedykowana jest przede wszystkim osobom, które w swojej pracy odpowiedzialne są za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz prowadzenie komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej).

Lista wykładowców nie jest jeszcze zamknięta, ale obecnie znajdują się na niej same rozpoznawalne w branży nazwiska – ekspertów z Polski i zagranicy. Wystąpią między innymi: Rebecca Lieb – analityk, specjalista digital marketingu, Stephanie Losee – Head of Content w Visa, Magdalena Bugajło – ekspertka ds. szeroko pojętej komunikacji, marketingu i social media, Alenka Bester – Head of Digital Content Marketing w Zavarovalnica Triglav , Inga Batur – copywriter i digital editor w wiodącym słoweńskim towarzystwie ubezpieczeniowym, Karsten Krämer – założyciel i dyrektor zarządzający w C3 Munich.

Prezentacje prelegentów skupione będą głównie na budowaniu efektywnej i angażującej komunikacji, jednocześnie opłacalnej z biznesowego punktu widzenia.   Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: http://www.powerofcontentmarketing.com/.

WSTĘP na konferencję jest WOLNY, ale liczba miejsc jest ograniczona. Rejestracja uczestników odbywa się poprzez portal Evenea.

Power of Content Marketing Awards i uroczysta Gala (6 czerwca, Warszawa)

3 kwietnia upłynął termin zgłoszeń do 10. już edycji konkursu Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku. Projekty będą konkurować w aż 36 kategoriach. Laureatów poznamy podczas uroczystej Gali, 6 czerwca, która jest nie tylko jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży, ale też okazją do zabawy i networkingu. Uczestnicy konkursu mają zagwarantowane bezpłatne wejściówki, dla pozostałych zainteresowanych przewidziano bilety wstępu, które można nabyć tutaj.

Zapraszamy!