Akredytacja DIMAQ: Impact Seminars

10.04.2017

Impact Seminars to eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online. Stanowią jeden z projektów Impact Academy.

Pierwsze seminarium w edycji Impact Academy 2017 będzie poświęcone wizerunkowi: „Silne marki w erze cyfrowej” i odbędzie się 19 kwietnia 2017 w Warszawie.

Program spotkania składa się z dwóch części:

WYKŁADY

W serii 3 wykładów uczestnicy usłyszą o istotnych elementach w komunikacji marki – kulturze i innowacji jako sile napędowej dla marki, wskazówkach ważnych w działaniach mediowych, a także spojrzeniu na markę oczami odbiorcy oraz błędach i mitach w budowaniu świadomości marki:

  • Kultura źródłem innowacji marki – Paulina Goch-Kenawy / semiosfera.pl
  • Brand equity w działaniach mediowych – Łukasz Wyglądała / Grupa Onet-RAS Polska
  • Nowy Świat i Stare Marki – Wojtek Mierowski / BNA

WARSZTATY

W części warsztatowej będzie można dowiedzieć się o takich zagadnieniach związanych z wizerunkiem, jak: kryzys w mediach społecznościowych, viewability, CSR, skuteczne kampanie w mobile i usuwanie niewygodnych treści z sieci.

Akredytacja DIMAQ  oznacza, że posiadacze certyfikatów za udział w wydarzeniu otrzymują punkty recertyfikacyjne
niezbędne do utrzymania certyfikatu DIMAQ (więcej informacji TUTAJ).

Szczegółowe informacje o wydarzeniu i rejestracja na stronie: www.impactacademy.pl