Akredytacja DIMAQ: Impact Academy

18.08.2017

Impact Academy to przede wszystkim Impact Days, odbywająca się dwa razy do roku międzynarodowa konferencja. Drugim filarem IA są Impact Seminars, eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online.

Wszystkie wydarzenia Impact Academy objęte są akredytacją DIMAQ, co oznacza  oznacza, że posiadacze certyfikatów za udział w wydarzeniu otrzymują punkty recertyfikacyjne niezbędne do utrzymania certyfikatu DIMAQ (więcej informacji TUTAJ).

Najbliższa edycja IMPACT DAYS pod hasłem #EXPERIENCE  odbędzie się 6 września 2017 w Warszawie.

Tematyka konferencji skupi się  na psychologicznej perspektywie emocji i mechanizmów, które oddziałują na konsumentów oraz roli technologii w budowaniu customer experience. Dzięki case studies kilku znanych marek dowiesz się, czym jest brand experience, a topowi  managerowie będą dyskutować nad znaczeniem „CEO as a brand”.

Uczestnicy Impact Day #Experience będą mogli nie tylko słuchać o tym, jak kreować doświadczenia dla klientów, ale także osobiście doświadczać uczty dla zmysłów w przestrzeni około konferencyjnej. Jakiej?

Szczegółowe informacje o wydarzeniu i rejestracja na stronie: http://impactday.pl/