Akredytacja DIMAQ: Aula Polska

06.02.2017

Aula Polska to społeczność skupiona wokół regularnych spotkań poświęconych promocji kultury przedsiębiorczości technologicznej. IAB Polska przyznał inicjatywie akredytację DIMAQ.

Najbliższe spotkanie Auli już 9 lutego o 19:00 w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Tym razem tematem będzie: JAK SIĘ ZARABIA NA SOCIAL MEDIA? Kto i jak zarabia na social media? Jakie to są kwoty, zasięgi, problemy? Przykłady biznesów, kampanii i branż.

Wstęp na wydarzenie jest wolny ale obowiązuje rejestracja.

Zapisz się

AULA POLSKA została stworzona w 2007 roku przez Krzysztofa Kowalczyka (pomysłodawcę) i Artur Kurasińskiego.

Na spotkaniach Auli prezentowane są młode firmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Spotkania są darmowe i odbywają się średnio 2 razy w miesiącu, a każdorazowo uczestniczy w nich 300–350 osób. Spotkania są dostępne dla każdego chętnego, a ich celem jest również tworzenie ekosystemu sprzyjającemu innowacji firm i wspierającego aktywne postawy gospodarcze.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenia włączone są do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – pierwszego w Polsce certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

AKREDYTACJA

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Auli.