Akredytacja DIMAQ: Aula Polska

10.01.2017

Aula Polska to społeczność skupiona wokół regularnych spotkań poświęconych promocji kultury przedsiębiorczości technologicznej. IAB Polska przyznał inicjatywie akredytację DIMAQ.

Najbliższe spotkanie Auli już 12 stycznia w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Tym razem tematem będzie: SOCIAL MEDIA & MEDIA -Jak są tworzone i jak działają social media w portalach? Jak digitalowi wydawcy korzystają z platform społecznościowych? O tym i o wielu innych rzeczach opowiedzą przedstawiciele: Wirtualnej Polski, Onetu i National Geographic.

Wstęp na wydarzenie jest wolny.

AULA POLSKA została stworzona w 2007 roku przez Krzysztofa Kowalczyka (pomysłodawcę) i Artur Kurasińskiego.

Na spotkaniach Auli prezentowane są młode firmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

Spotkania są darmowe i odbywają się średnio 2 razy w miesiącu, a każdorazowo uczestniczy w nich 300–350 osób. Spotkania są dostępne dla każdego chętnego, a ich celem jest również tworzenie ekosystemu sprzyjającemu innowacji firm i wspierającego aktywne postawy gospodarcze.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenia włączone są do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – pierwszego w Polsce certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ).

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Auli.