Adstock Exchange przystępuje do IAB Polska

01.08.2013
Kobieta korzystająca z tabletu, siedzi przy stole podczas spotkania

Adstock Exchange przystępuje do IAB Polska

Firma Adstock Exchange, jeden z pionierów rynku RTB w Polsce, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Przystąpienie do IAB Polska to dla nas swego rodzaju wyróżnienie, ale też gwarant dla naszych klientów oraz wydawców, że działamy według standardów, które były tworzone latami przez największe podmioty w branży. Jest to dla nas również możliwość wymiany doświadczeń z obecnymi członkami grup roboczych IAB. Pragniemy aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu rynku i budowaniu standardów reklamy internetowej, aby jeszcze efektywniej realizować strategie naszych Klientów. Wierzymy w dynamiczny rozwój branży internetowej i poprzez współpracę z IAB Polska chcielibyśmy popularyzować segment rynku, który reprezentujemy jako znaczący rodzaj komunikacji marketingowej.

Adstock Exchange na rynku reklamy internetowej działa od dwóch lat i jako jedna z pierwszych firm zaczął rozwijać w Polsce aukcyjny model zakupu powierzchni reklamowej Real Time Bidding. Adstock Exchange zajmuje się dostarczaniem innowacyjnych technologii reklamowych oraz bieżącą obsługą kampanii reklamowych wykorzystujących te technologie. Codziennie dokłada wszelkich starań, aby usługi przez nich świadczone były na najwyższym poziomie.

Więcej informacji na stronie: www.adstockexchange.pl.