Adexon, nowa sieć RTB, przystępuje do IAB Polska

24.07.2013
Otwarty laptop leżący na blacie przed mężczyzną

Adexon, nowa sieć RTB, przystępuje do IAB Polska

Adexon to nowoczesna sieć reklamowa i platforma SSP. Adam Dyba, założyciel firmy, współtworzył także struktury IAB w Polsce.

Dzisiaj zamierza wykorzystać potencjał Związku by edukować rynek i pozyskać kontakty biznesowe.

Miałem okazję być przy tworzeniu i rozwoju organizacji IAB w Polsce od samego jej początku. Wiem jak ważną rolę odgrywa ona w kreowaniu i budowaniu naszej branży. Dlatego z wielką przyjemnością przystępuję do niej z nową firmą Adexon, którą teraz prowadzę. W ramach IAB będziemy mieć możliwość działając w grupach roboczych edukowania naszego rynku a także czerpać benefity z tytułu dostępu do relacji i infrastruktury jaką oferuję. Z doświadczenia wiem, że tym którym się chce mogą wiele zdziałać w ramach IAB. Trzeba tylko chcieć.

Adexon to nowoczesna sieć reklamowa i platforma SSP (Sell Side Platform). Dla zrzeszonych Wydawców maksymalizuje przychody ze sprzedaży reklamy internetowej. Platforma SSP Adexon jest podłączona do dużego ekosystemu RTB (real time bidding). Oferuje powierzchnię reklamową zrzeszonych witryn do kupowania w modelu RTB dla bardzo wielu platform zakupowych DSP. Każda z platform zakupowych to kilkudziesięciu klientów, którzy licytują powierzchnie reklamowe, według swoich założeń. To powoduje, że za pomocą jednego wpięcia kodów, powierzchnia wydawcy jest widziana przez kilkuset klientów, którzy licytują i kupują emisję reklam. Dodatkowo dzięki wykorzystaniu zaawansowanego targetowania audience Adexon reklamodawcom oferuje możliwość dotarcia do wybranych grup użytkowników, według płci, wieku, zainteresowań intencji zakupowych, itd. Zastosowanie targetowania audience wydawcom pozwala na osiągnięcie wyższych stawek za ich powierzchnię reklamową.

Więcej informacji dostępnych na stronie: www.adexon.pl.