600 uczestników konferencji Google Analytics CEE Summit 2013

25.10.2013
mężczyzna na pierwszym planie patrzący na wprost, w tle troje ludzi

600 uczestników konferencji Google Analytics CEE Summit 2013

Wydarzenie spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem specjalistów i użytkowników zajmujących się na co dzień analityką internetową zarówno w Polsce, jak i zagranicą.

Odbywająca się w Warszawie Konferencja Google Analytics CEE Summit 2013 była niewątpliwie największym i najważniejszym lokalnym wydarzeniem z obszaru analityki internetowej. Liczba prawie 600 uczestników wskazuje na bardzo duży poziom zainteresowania przedstawicieli biznesu tą tematyką oraz na skalę zapotrzebowania na tego typu imprezy. Specjalnie na konferencję przyjechało wielu gości z Polski i z zagranicy (nie tylko z Europy Środkowo-Wschodniej jak wskazuje nazwa imprezy).

Z pewnością ogromną wartością był udział gości specjalnych konferencji: Stefana Schnabl’a pracującego na co dzień w centrali Google w Mountain View oraz Clancy Childs’a z londyńskiej siedziby firmy. Pierwszy z nich opowiedział między innymi o mierzeniu efektów marketingu zintegrowanego przy pomocy najnowszych funkcjonalności Google Analytics.Clancy Childs wyjaśniał na czym polegają wyzwania i możliwości podczas pracy z ogromną ilością danych np. online i offline .

W części dotyczącej lokalnych doświadczeń związanych z analityką internetową swoją wiedzą podzielili się certyfikowani specjaliści Google Analytics: Florian Pertyński (Bluerank), Piotr Guziur (M@rketing Online), Maciej Gałecki (Bluerank), Mateusz Godala (K2 Search) i Maciej Lewiński (iSurvival).

Niespodzianką dla uczestników było zrobienie wspólnego zdjęcia w okolicznościowych koszulkach, by wydrukowane na miejscu fotografie zostały zabrane przez przedstawicieli Google do Mountain View i Londynu.

Organizatorami Google Analytics Summit CEE 2013 były dwie czołowe agencje SEM w Polsce: Bluerank i M@rketing Online. Kolejne tego typu wydarzenia odbędą się wiosną (Konferencja Blueffect) oraz jesienią (GA CEE Summit) 2014 roku.

O Bluerank sp. z o.o.
Bluerank to jedna z najlepszych agencji SEM działająca w Polsce. Do jej głównych kompetencji należą: optymalizacja i pozycjonowanie serwisów internetowych (SEO), strategie reklamowe oparte na kampaniach linków sponsorowanych (reklama PPC), wykorzystanie potencjału wyszukiwarek wewnętrznych dla zwiększenia ROI (tzw. usability of search i monetizing search), a także analityka internetowa. Bluerank oferuje kompleksowe usługi doradztwa, opracowywania i wdrażania, (dobranych do potrzeb Klienta i specyfiki rynku), działań SEM. Od kwietnia 2013 członek Digital Analytics Association; organizator Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności „Blueffect”. Firma jest partnerem strategicznym realizacji projektów marketingowych dla kilkudziesięciu stałych klientów w Polsce, USA i Europie. Do tej pory zaufali jej m.in.: 3M Polska, Amnesty International, Agora SA, BRE Bank, Deutsche Bank, DOZ, Ernst&Young, Intercars, Medicover, Mediaexpert.pl, Mennica Polska, PwC Polska, Praktiker Polska, Rainbow Tours, Rossmann Polska, YES Biżuteria.

O M@rketing Online
Marketing Online jest agencją SEM/SEO działającą na rynku od 2001 roku i obsługującą swoich klientów w Polsce i za granicą. Oferujemy pełen zakres usług związanych z reklamą w Internecie. Jako jedyna firma w Polsce posiadamy wszystkie najważniejsze certyfikaty branżowe, takie jak Google Advertising Professional, Google Analytics Authorized Consultant, Certyfikat Złotego Partnera OnetBoksy oraz Certyfikat Partnera AdKontekst, świadczące o wypełnianiu wymagań związanych z doświadczeniem w prowadzeniu kampanii PPC oraz zdane egzaminy z wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Certyfikaty wymagają od nas ciągłego dokształcania się i udziału w corocznych szkoleniach w centrali Google. Działamy zgodnie z najwyższymi standardami i kodeksem etycznym SEO opracowanym przez stowarzyszenie SEMPO. Jesteśmy członkiem Interactive Advertising Bureau Polska i laureatem nagrody MIXX Awards 2010 w kategorii Marketing Wyszukiwarek. Nasze kompetencje i doświadczenie docenił już szereg klientów, którzy we współpracy z nami cenią sobie przede wszystkim efektywność prowadzonych kampanii oraz przejrzyste warunki obsługi.