2-dniowe szkolenie Google Analytics – Marketing Online

23.09.2013
Kobieta i mężczyzna siedzą w sali, w tle za nimi znajduje się wykres

2-dniowe szkolenie Google Analytics – Marketing Online

26 i 27 września Marketing Online organizuje 2 dniowe szkolenie Google Analytics.

Szkolenie w praktyczny sposób pokazuje jak wiedzę z tego narzędzia przełożyć na lepsze efekty marketingowe z prowadzonych kampanii reklamowych. Szkolenie jest zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych (dzień 2).

Szkolenie odbędzie się w Warszawie w siedzibie IAB przy ul. Kruczej 16/22, a poprowadzi je w całości Piotr Guziur CEO Marketing Online, specjalista SEM i SEO, certyfikowany Google AdWords i Google Analytics Individual Qualification, autor książki „Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat SEM i marketingu internetowego.

Szczegółowe informacje na stronie Szkolenia.MarketingOnline.pl.