Aktualności

Już 93% marketerów używa danych w kampaniach

Gwałtownie rośnie znaczenie danych w marketingu. Tylko 7% badanych marketerów jeszcze z nich nie korzystało.
netsprint raport news

Casebook MIXX Awards 2016: pobierz część 1

Poznaj od podszewki kampanie nagrodzone w MIXX Awards 2016! Pobierz 8-częściowy Casebook laureatów i nominowanych w ubiegłorocznej edycji konkursu.
casebook news

Badanie E-commerce Standard 2017 – wypełnij ankietę

Zapraszamy do wzięcia udziału w dwunastej edycji ogólnopolskiego badania E-commerce Standard 2017. IAB Polska jest parterem przedsięwzięcia. Raport od...
ecommerce standard news

Graj w DIMAQ -poznaj zwycięzców konkursu

Dziękujemy wszystkim uczestnikom FORUM IAB 2017, którzy wzięli udział w konkursie GRAJ w DIMAQ. Spośród 146 tegorocznych forumowiczów, którzy...
graj w dimaq

Weź udział w badaniu IAB Europe na temat programmatic

W imieniu IAB Europe zapraszamy do wypełnienia ankiety dotyczącej czynników wpływających na przyszłość inwestycji reklamowych w kanał programmatic. Celem...
ankieta

Nowy porządek świata reklamy – relacja z FORUM IAB 2017

Bilety wyprzedane na kilka tygodni przed wydarzeniem, prawie 1200 uczestników, blisko 90 prelegentów - tak minęły 2 intensywne dni...
obraz2

Patronat IAB: Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum

13 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum, którą objęliśmy swoim patronatem. Wydarzenie jest...
popr

Włodzimierz Schmidt w zarządzie IAB Europe

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska po raz trzeci wszedł w skład zarządu IAB Europe na kolejną dwuletnią kadencję.
włodek

Alexander Nix, założyciel i prezes Cambridge Analytica wśród 60 prelegentów Forum IAB 2017

O tym jak budować skuteczny marketing w obliczu globalnych zmian będzie dyskutowało ponad tysiąc uczestników Forum IAB 2017, które...
forum news (1)

Bluerank i Gemius laureatami prestiżowych konkursów IAB Europe

Podczas uroczystej gali kongresu Interact dwóch członków IAB Polska: Bluerank i Gemius otrzymało nagrody w dwóch konkursach IAB Europe.
Hands holding champions trophy

IAB Europe AdEx Benchmark 2016: europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld Euro

Według badania AdEx Benchmark zrealizowanego na zlecenie IAB Europe reklama online zanotowała w 2016 r. wzrost o 12,2% na...
ad bench news (1)

Akredytacja DIMAQ: Filmteractive 2017

Ruszył nabór projektów do piątej edycji Filmteractive Market skierowany do twórców projektów z zakresu innowacyjnych treści oraz rozwiązań technologicznych.
film2017

Międzynarodowe sukcesy polskiego DIMAQ

Stworzone przez IAB Polska standardy certyfikacji kompetencji digital marketingu wprowadzane w 10 europejskich krajach Certyfikat kompetencji e-marketingowych DIMAQ (Digital...
dimaq europe

Akredytacja DIMAQ: semKRK #6 BIG

Już 14 czerwca w Krakowie odbędzie się 6. edycja semKRK – cyklu spotkań dla specjalistów z branży SEM i...
sem krk news

Obrażamy w internecie mniej, niż nam się wydaje. Najnowszy raport IAB Polska.

Wbrew utartym przekonaniom odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury wciąż jest w internecie marginalny, wskazują badania IAB Polska.
kultura obrazania news

WSIiZ rozpoczyna współpracę z IAB Polska – partnerstwo i certyfikat DIMAQ

27 kwietnia br. w Warszawie podpisane zostało porozumienie między Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania a Związkiem Pracodawców Branży Internetowej...
szkola

IAB/PwC AdEx 2016’FY: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016

adex 2016

Bluerank na shortliście nominowanych do Mixx Awards Europe 2017

Z przyjemnością informujemy, że Bluerank, firma członkowska IAB Polska, znalazła się na shortliście nominowanych do Mixx Awards Europe 2017...
bluerank nominowany

Ideo Force dołącza do  IAB Polska

Do grona członków IAB Polska dołącza Ideo Force, agencja marketingu zintegrowanego. Ideo Force specjalizuje się w kompleksowej promocji firm...
ideo force news

Patronat IAB: XII Targi eHandlu

Niemal wszyscy kupujemy już on-line ale czy zdajemy sobie sprawę jaka technologia i know-how stoją za kuszeniem nas ofertami?...
Plansza_iab_470x307_red-02-01-01

Patronat IAB:  Effective Sale Session 2017!

W dobie konkurencji rynkowej, równie ważne co pozyskanie klienta, jest jego utrzymanie. Bez odpowiedniej strategii omnichannel może się okazać,...
ess news

Pierwsze w Polsce badanie rynku marketingu data driven –  marketerze, wypełnij ankietę!

Grupa Netsprint rozpoczęła realizację badania rynku na temat marketingu data-driven. Celem badania jest opisanie, jak polscy marketerzy wykorzystują dane...
badanie

Jak budować skuteczny marketing w obliczu globalnych zmian. Poznaj agendę FORUM IAB 2017!

Czego polscy marketerzy nie uczą się od Donalda Trumpa? Upadek autorytetów, czyli co po influencerach? Co mają wspólnego fioletowa...
600x250 v1
kolejne